Massa gamla pics / Sara


Eve, Matilda och jag last summer!


Eve, jag, Lizz och Matilda - ett år sen påväg till en fest. hah


Matilda, jag och Amanda för över ett år sen..



Matilda, jag, Jonna och Sara last summer babes!


Jonna och jag förra året, we was good!


Jag, Sara och Matilda - last year


Såg och träffa E.M.D förra året :)


Sandra, Elin, Matilda, Jessica och Lisa - blacka ligan hih


Jessica, Lina, Sara, Jag, Ankan, Elin, Matilda och Sandra - augustifesten 08


blacka ligan förra sommarlovet, vi sov på en studsmatta allihop haha


Lina, Jag och Matilda för kanske 3 år sen? hahah sött.



Matilda och Johanna - Valborg 2007


Matilda och Jag för två år sen haha gud!

Sitter vid min gamla data och fick syn på dem här gamla bilderna bl.a fler
men nu ska jag sova puss, vi hörs juw!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: jjulia

helvete vad jag saknar er!

2009-09-09 @ 20:03:48
Postat av: juliaa

helvete vad jag saknar er...!

2009-09-09 @ 20:05:14
Postat av: jonna

miss uuuuus

2009-09-09 @ 22:12:52
URL: http://jjonnalilja.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv till juliaa: Saknar dig med verkligen jätte mycket! =(

2009-09-10 @ 00:38:31
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0