martin morning lala

godmorgon alla bloggläsare som har skolat från första lektionen eller som har typ sininfluensan? Jag sitter i skolan och har projekt, (= inga lektioner förens klockan 2 typ) mina gruppkamrater är väldigt flitiga och jag vill bara gå och äta.. åh. Men jag står ut! haha

ehm idag kanske jag och basse drar till linköping och träffar one person, jag kommer ialf sova hos pappa så ni som bor där omkring, hr av er om ni vill ses! jag är inte så tagg på sista lektionen så jag får se hur jag gör, skulle vara mer värt att dra hem och plugga på projektarbetet. en vecka kvar tills det ska vara klart ..

okej det där skulle publilceras för 3 timmar sen men mina gruppelever hacka min data så att inte jag kunde det. dom blev lite smått sura på att jag inte pluggade just då..

skriver senare MÅSTE jobba sen drar jag nog hem, jag har sjukt ont i huvudet :(

pusssssssss/ evelina



Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ibland får man var försiktig med vad man skriver

2009-09-17 @ 13:51:23
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0