lucky7

helu bitches, evelina här igen!  

har jag berättat att jag var på lucky 7 sen och fick mitt presentkort där uppskjutet till den 22 december? jag är ialf sjukt glad över att det gick för jag är så himla sugen på att pierca mig. men frågan är vart? nästan alla tjejer har liksom haft/ har hål i naveln & visst är jag sugen på det men skulle vilja testa att pierca tungan faktiskt.
min syster har både hål i tungan och naveln så hon tycker tungan, men oh så himla svårt?!

skulle det se bra ut eller bara slampigt ut? inte för att jag direkt bryr mig om vad andra säger/ tycker. men det är alltid kul att höra andras åsikter, så hur ska jag göra ? ..

pierca tungan?

pierca naveln?





Hottemptations Kommentarer
Postat av: heidi

Du skulle vara lika snygg i både och, jag ska med piersa tungan :)

Puss!

2009-09-14 @ 20:29:23
URL: http://unknownemergency.blogg.se/
Postat av: Emma

tycker du ska pierca naveln :D

2009-09-14 @ 20:46:54
URL: http://uglygirls.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0