Lite om mig / Sara

SEX/KÄRLEK
1. Är du singel nu ? somfan ;)
2. Föredrar du långa förhållanden eller massa strul ? förhållande är mys
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu ? jaarå
4. Har du haft sex ?  ah
5. Har du en kk? Nobody!
6. Har du kört oskyddat nån gång ? yes, the best hihihi
7. Har du playat någon nångång ? kanskeee
8. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig ? aa va?
9. Har du någon kille/tjej på G nu ? inte vad jag vet huh
10. Haft sex på fyllan ? men jaa
11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det ? lätt att jag har
12. Sparat något från ett gammalt förhållande ? gullig som jag är så japp
13. Somnat gråtande pga kärleken ? klart


FAMILJ/BOENDE
1. Bor din mamma och pappa tillsammans ? nej, skilda
2. Har du några syskon och isåfall vad ? matilda och sanna
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa ? joo vi har ju våra stunder
4. Hur bor du (villa, lägenhet osv) ? villa med mami
9. Stor eller liten säng ? liten :s
10. Är dina syskon jobbiga (om du har några) ? sanna är tummen ner


 SISTA SOM
1. Du fick en puss av ? eve? hah
2.Den siste som sov med dig i samma säng (förutom dig själv) ? Polarn Basse
3. Du delade ett riktigt skratt med ? matilda hahah
4. Du gick på bio med ? Jk, Jeppsson och Tilda
5. Du höll i handen ? troru jag kommer ihåg allt eller?
6. Senaste du gick på stan med ? tilda
7. Du hade sex med ? vet att ni vill veta ;)
9. Skicka ett sms till dig ? sara svensson
10. Du kramade ? basse på stan (låter som vi är på G elr nått nu ju :O)

 
ÖVRIGT
1. Har du nånsin smygit ut utan lov ? för många gånger
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster ? brukar? jämt jue
3. Längtar du till sommarn igen ? YAP <33 menar det är ju som kallast då
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då ? spegelspegel på väggen där säg vem som vackrast...
5. Vill du ha barn ? klart, avkomma av mig dirr
6. Har du gjort något olagligt ? japp
8. Har du några tatueringar/piercingar ? öron, och naveln faila
9. Hatar du någon riktigt mycket just nu ? mja
10. Vad gör dig riktigt glad ? för mycket :)
11. Gillar du att sjunga ? yeah, men ni står nog gärna över :$
vet att ni vill va lika snygg som moi höhö


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0