lista med att vara sjuk


nyser ofta- som ni kanske vet så älskar jag att nysa, inte vet jag varför men det är så himla härligt!
tar hand om sig själv- man ger sig själv lite extra peelingar. tar ofta ett extra långt bad, använder ansiktsmasker, hårinpaktningar mm
man hinner checka rummet lite extra- jo jag har hittat massa grejer som jag inte ens visste jag hade, jag har städat bort alla kläder sorterat upp alla mina krämer/ mitt smink/ läxor och sånt.




 missar vännerna/ vädret-  som idag tillexempel vill man väl inte vara sjuk? vädret är på topp och visst skoldagen hade varit okej då den skulle hållt på till 15:00. jag missar även ennu en gång att ta mig till lucky 7, inte bra.
lets svull istanbull- man äter ALDELES för mycket svull såsom godis, chips, nötter mm. man skippar maten och istället trycker i sig massvis med godsaker, inte bra för den snygga kroppen!
trötthet- man sover väldigt länge och tar det lungt/ sover hela dagen. då har kroppen hunnit vila upp sig till kvällen och då är man ofta pigg igen (om man inte är dödssjuk typ). detta gör så att jag inte kan gå och lägga mig och sova, och då blir jag ännu tröttare på morgonen sen .



blev en kort för&- nackdelar lista. men lite är bättre än ingenting, eller hur ?



Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0