kvällsmatsdax

sitter här i våran älskade soffa med jesper och sara !

ska käka lite kvällsmat nu sen se lite tv, måste lägga mig tidigt för är sjukt trött på mornarna
och nu vart allt ointerssant HAHAH ..

lägge rin massa bilder ända från i somras från min mobil som ni får se imorgon :)

säger godnatt nu för orkar inte lägga in nått mer inlägg
hoppas ni haft en fin dag allesammen , drog ett litet dankst uttal där, i know u like it *

imorn kommer heidi hem och jag sara och carro hoppas på ferre imorn HOPPPASHOPPPASHOPPAS! ;O


en bil från i somras puss från mig matilda



Hottemptations Kommentarer
Postat av: caroline

vi måste hitta ngt! :D <3

2009-09-03 @ 23:49:17
Postat av: Anonym

jeeeeey! :D puss lovers

2009-09-04 @ 00:22:55
URL: http://unknownemergency.blogg.se/
Postat av: bella

sv till matilda. haha, vi söööög som fan! xD

btw. du är sjukt söt gumman! :)<3

2009-09-04 @ 21:17:26
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0