kropp & knopp !

hej igen bloggen, nu är klockan allt för mycket och jag ska sova nu, så det här blir mitt sista inlägg för ikväll! jag håller iallafall på att läsa kropp och knopp boken, haha så himla kul oh gulliga texter det är!
överskrifterna är blandannat:

  • sex snoppfrågor/ två snoppforskare
  • vi får stånd när vi dansar/ två snyggingar
  • är jag i målbrottet? / en 11- åring
  • hur går ett samlag till?/ Lejon -79

haha, jag tycker det är så sjukt roligt att läsa. man kan inte göra annat än att garva åt alla texterna, sjukt gulligt! nae ni, nu väntar sängen för prinsessan på ärten. vi hörs imorgon bitti! puss och godnatt era godingar!

/ evelina den seriösa .. ( så sjukt kul att alla tror vi är seriösa aso, fyf*n haha . )


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0