konverstion i soffan

varför ryck? :o

 vetinte de är fel

:/ .      aso jag skulle få ryck. kul att ni håller er på baze h6

lugna

men de blir bara damp om vi säger nått har egtnligen lust att säga att vi alla kan dra fall de inte passar

aa typ ;o

ronnyfan

:)  jag skulle vilja vara ute med er hela natten ;D

kände med för de nu , bara mysa dricka för oss själva hahaha xd
aah typ. sååå värT*

aaaaaaaah  men tillbka till verkligheten -.-

såååhjaaaaaaaaah ,ssssssssssssssss;sssssssssssssss;ssssssssssssss;ssssssssssss


tillbaka till verkligheten för oss tre med :D

de gillas , mitt huve är knas vill bara dra

jag med fan .. ;o 


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0