INGET INTERNET / Sara

FÖRLÅT FÖRLÅT ALLIHOP FÖR DÅLIG UPPDATERING!

Internet hemma har kraschat,
Min mamma åkte till Italien (Cecilien) i Måndags och kommer hem nu på Tisdag.
Pappa försöker göra allt han kan, men verkar inte lyckas. (Dem är skilda btw)
Min pappa och min stora syster Sanna har åkt till Göteborg idag(Liseberg)för att se Håkan Hellström.
Så Matilda och jag är ensamma hemma. Allt är fuckt up!
Jag vill bara att mamma ska komma hem så allt är som vanligt :(


ring mig eller skicka sms där når ni mig som sagt, sitter just nu i datasalen i skolan...

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0