home alone




hellu bitches. eve is in THA house

jag bestämde mig strikt att dra mig hemmåt istället för att virra runt i stan, och enligt de jag har hört blev brännbollen skit & snuten kom så jaa, jag är glad över att jag sitter här hemma. jag har satt på tv:n och lite så för att få lite sällskap ialf eftersom att jag är hemma själv. min mobil har varit död mestadels av dagen därför jag kanske inte svarat på alla miffon som skrivit (:
idag blev de 5 timmars håltimme och ett par timmar på coffe house as usual!

och de är KLART massa folk skriver att dom vill att jag ska komma ut nu när jag är ute på landet! ÅNGEEEEST? nae, för hallå. jag är liksom alltid i centrum ialf, så whatever ..

och visst har bloggen sjunkigt ganska lågt? har knappt lust att skriva längre, men vad gör man inte för hottemptations..  aja, jag tänker inte ta upp något right here and right now.


puss& hej ifrån mig! /  evelina


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0