hejdå finland, hej sverige

jo jag (evelina) är precis hemkommen ifrån finlandsfärjs- resan. och jag har haft så sjukt kul! insane, igår drack jag säkert 10 drinkar, 10 shottar, 3 cider, lite öl och annat smått och gott. jag och malin har haft det jättekul där! började med att vi gick till taxfreen och köpte lite för ca 500 :- så förfesta vi med några. desto längre man kom in på kvällen/ natten desto mer blev man bjuden i baren! haha .   jag var där med mamma, rolle & malin.

 
 
min mobil var tydligen inställd på den minsta megapixeln så de blev sämst bilder.
men jag hade det inte sämst ialf, utan jag hade det bäst!

/  evelina den fina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0