godmorgon bloggläsare

evelina här!

jag satt på tv:n igår vid 23:00 för att kolla på en film. klart jag somnade där och vaknade vid 4 igen på morgonen, datan va helt hackad av alla som hade skrivit på msn haha. förlåter MIG ! så att ni vet att jag bara sov när ni skrivit, dock satte jag mig vid datorn ett tag vid 4 när jag vaknade tror jag och svarade på allt! aya whatever, nu har jag precis vaknat, funderar på om jag ska sova lite till men jag är f*n ashungrig .. så jag får se vad jag känner för.   hur kommer eran dag se ut då? jag har faktiskt ingen aning, jag vill vara i stan ikväll eller ao ialf göra något kul! de är ju ändå dock kul att vara hemma själv men endå, två helger irad funkar inte att vara hemma bara ..







då:
vad tycker ni om min stil förut då? på vänster bilden (jag till höger), chinos från monki & U C L A tröja från bikbok  med en stor magtröja från monki med stor t shirt under från monki också!
dock tyckte alla att jag hade en skön och soft stil på den här ''tiden'' höst terminen i 1:an altså för 1 år sen!


nu:
(bilden till höger) mestadels rakt hår (förut nästan alltid krusigt). ett par vanliga jeans leggins ifrån gina tricot & en klänning ifrån vila. men fortfarande gillar jag att klä mig med mycket färger mm men nu använder jag mer åtsittande så man visar sina 'former' förut hade jag mer pösigt och chill!

& jaa jag var lika populär då som nu ;)


/ pusspuss/ evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0