godmorgon alla sötnosar

jag är sjukt trött. jag vill bara gå och sova igen, hur normalt är det egentligen att gå upp 05:30? ne det är inte mänskligt .. men om jag inte gör det så hinner jag inte för jag är så sjukt seg på mornarna. halv 8 åker jag till skolan för att mamma skjussar mig, så slipper jag bussen och en haters där dah.

jag behöver verkligen ha musiktips för det enda som rullar runt på spotify är de vanliga musiklistorna .. dyngtrist.

nu ska jag börja checka kläder ialf,   puss / evelina ♥

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0