fuck of and die

ni som har missat vad som hände igår kväll/natt här kommer en repition;


festen började helt okej bra, bra folk (troddevi),  vi dansa hade kul ..
en idiot  (jag nämner inga namn) sa att han ville bjuda mig på en shot , jagvisst då kör vi tyckte jag!

efter jag druckit upp den säger han att jag ska betala , matilda payar såklart!

efteråt säger han att han vill ha nått för det , - nej vafan ska du ha? det var ju jag som betala!!!

- okej men då kanske du vill ha nått för det? . nej jag vill inte ha ett skit av dig!!!

han tar tag i mig och pussar mig ändå , jesper ser det och fårgar vafan han håller på med

sen går jesper iväg , idiotkillen tar med sig alla sina polare för att slå ner jesper jag spriger efter med mer folk och slänger oss över killarna för dom ska sluta , dom slår jesper och dom sparkar, jag ger killen en lavett eftertag får jag tre knytnävar i fejjat och får då åka till akuten med jesper .
en kille slår en tjej???? sjukt många killar slår en kille?????
fuck of and die

mina bästa vänner sitter såklart och väntar på oss när vi är klara halv 6 på morgonen.

vi får se vad som händer med det hära, bland det omognaste jag vart med om, det är så fel!


skit kan även hända dom bästa :(
 FRÅN MATILDA


Hottemptations Kommentarer
Postat av: beccaj

ae herregud, så hemskt. Tycker ni ska anmäla dom om ni visste vad de hette iaf :/

2009-09-12 @ 18:58:32
URL: http://smilesunshiine.se

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0