face'n hairlook / matilda



så såg jag ut iskolan idag fast hade utsläppt hår , skönt att sätta upp i toffs när man kommer hem ni vet
jag slutade 12.50 jag med idag, men vet inte vad som händer idag , bara ta de allmänt lugnt som jag gjort nu oxh sen träffa jesper!

puss vi hörs sen bloggen ♥

Hottemptations Kommentarer
Postat av: - H*

- fint hår!

2009-09-08 @ 14:55:35
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Anna

snyggt hår :D

2009-09-08 @ 15:11:10
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: Anonym

visa hur du fixade ditt hår ?:) ..

2009-09-08 @ 16:48:34

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0