facelook med humor




så har min facelook sett ut idag i skolan kläderna hade jag dock inte där..

kom försent idag 1 timma och j*vla bråk om det här hemma
får inga pengar bara för det , och för att jag inte satt på min 3timmars
så kallad kvarsittning , hur ofta har man det i högstadiet? HAHAH


jag bella virra bort oss en aning ute i ödet på orienteringen så är helt slut ,
 skulle va skönt att sova men ska in till city , vet inte vad jag ska göra där utan pengar? :(
är valpvakt åt min kära tills ikväll med, får bli en mysdag och träffa lite folk istan

hörs sen peolpe

kyss på era ASS ,  from your best matildaa


Hottemptations Kommentarer
Postat av: bella

haha, vi är så duktiga på orientering tsm tycker jag matilda! :)<3



2009-09-01 @ 21:46:01
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0