dagen enligt eve





yesss och jag är inte ens trött? ååh.  jag vill bara sova liksom, imorgon börjar jag 12.20 också så sjukt skönt! ska sova hela morgonen in i det sista!

& jag får höra MINST en gång varje dag var mitt fina lockiga/ krusiga hår har tagit vägen? jag har knappt ingen ork på mornarna så jag har alltid platt hår typ, men hörrni, imorgon kör jag nog på krusat!




i love my b-e-a-u-t-i-f-u-l hair!

/ evelina . fake it 'til u make it babe

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

asså ditt hår är trasigt och stripigt.

äre något att älska! ;s

2009-09-30 @ 08:29:11
Postat av: evelina

sv till anonym: klart! man ska älska det man har, eller hur? :)

2009-09-30 @ 09:44:35
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: Anonym

Well, ditt hår är ju slitet som satan rent ut sagt! funderat på att ta det lugnt med blekmedlet och klippa topparna, chansar på att du inte klippt dig på 1-2 år? ser ut så på topparna åtminstånde. Snälla raring klipp dig lite :/ menar absolut inget illa med denna komentar.

2009-09-30 @ 19:13:52

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0