skulle ni vilja ha av mig va ?




heheheh tänkte väl ;)



tja föresten har ni haft en bra dag?

min har vart lite wierd iskolan faktist , lite små tjaffs hitan och ditan med folk som bråkar

med sina så kallade "kompisar" , tur man inte är isån situation nu iaf faktist ♥ (fuckthis)

åkte hem innan min sista lektion skulle börja för jag hade så himla ont i huvet plus att jag somnade på franskalektionen HAHA!
då när jag kom hem skulle jag åkt med jossan och sara till jossan men valde att dra hem och då vart jag valp vakt åt lilla skiten men jag tänkte städa men vart inte så =/ skulle solat med jesper men vart inte så heller =/ INGENTING BLIR AV!

hörs snart för nu kom iaf sara hem! / tilda


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0