Resturang pics / Sara

Kom nyss hem från stan, HAHAHA!
Vi faila sönder. vänta på maten i 30 min, han käka i 5 min.
När mamma och jag ska in på bion kom vi 10 min försent och jag hade glömt legg.
hahahah.

mamma: men jag är hennes mamma herregud.
biogubben: spelar ingenroll, hon måste visa legg.
mamma: dra åt helvete jävla idiot, slit isär våra biljetter.
biogubben: ni kan få pengarna tillbaka.

mamma går fram till kassan och säger : vi får inte gå på bion vi vill ha pengarna tillbaka.

HAHAHAH , JAG GARVA SÅ JAG TJÖT!



Matilda och mamma, garvar för vi aldrig får maten haha


Jag och Jeppsson i väntan på maten xP


Till slut fick vi in all mat 5 minuter innan bion börja  fail på oss vaa?


Jeppsson, äääät foooort ;)

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0