Okej välj hårfärg till mig :O

 

svart eller blondt?
 det är dags för förändring för mig , mitt hår ser så livlöst ut ! ..


so help me jag vet att ni läser det här så varför inte bara lägga en kommentar som hjälp till mig , vore dönajs! 


OCH JA , det är jag på båda bilderna har dock klistrat in mitt face på en bild av Lindsay Lohan
för att se hur jag skulle passa i svart!
 
make your choise for moi♥
/ matildaaaa


Hottemptations Kommentarer
Postat av: simone

jag tycker att du inte ska färga svart! :D

2009-10-14 @ 09:04:19
URL: http://metrobloggen.se/simonelinnea
Postat av: Anonym

SVART!

2009-10-14 @ 16:27:46
Postat av: Anonym

du skulle passa asbra i svart! :D

2009-10-15 @ 15:52:14
Postat av: Anonym

du skulle passa asbra i svart! :D

2009-10-15 @ 15:52:19
Postat av: Anonym

du skulle passa asbra i svart! :D

2009-10-15 @ 15:52:21

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0