MYS MED JESPER / matilda

först MIN DAG KORTFATTAT:


skolan 8.20-15.20 

käka med simone på coffehouse

träffa jesper och han gick och hyrde tre filmer vi ska se nu



JAG HAR FRYSIT HELA J*VLA DAGEN! =(


jesper och jag är coola vi ska se dinosaurie film eehehehe <3

aa puss på dig med!


jag är grym
oj bruden t-t-t-trorsig


vi hörs snart för ska fixa dipp och chips nu sen film sen grey's sen en annan film hinner nog blogga
imellan ska ni se ;)

dagens outfit

  • rosa/lila randigt linne med ljusrosa stickad öppen över.
  • rippade svart leggins
  • svart klockskor från björborg
  • svart jacka som går ner över rumpan och en rosa mössa till det!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: jesper

hheehhehehehehehehehehehehe <3

2009-10-14 @ 20:41:17
URL: http://jjeppson.blogg.se/
Postat av: Ewezi

Du skrev på bdb så ja kikar in ^^

2009-10-14 @ 20:56:43
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0