mycket kan hända på 1timma ;o aight?

tjatja bloggen , matilda härdå!
det gick bra på jobbet idag  , sara och jag jobba på ganska flitigt
även fast det kommer vissa stunder det absolut inte finns något att göra när de inte kommer NYA kunder .

detta hände på 1 timma:

  • slutade jobbet kl5 gick och kolla mössor och jackor med jesper och sara , träffade även amanda och caroline.
  • tog spårvagnen ner till Hallings för jesper skulle boka klipp&färgtid
  • väntade på tåget ett tag i resecentrum sen kom carro och joina mig på tåget
  • på tåget fanns en GALEN KÄRRING som skrek horjävel och ta dig i fittan till alla sen började tjuta för att hennes hjul på väskan hade gått sönder, hahahahhaahhaa carro och jag höll på att dö!
  • tog bussen hem nu , sitter vid den hära jävla bloggen (a)

jani mycket kan hända ¨på 1 timma ;p
burrigt väder ute på med mjukisdressen wihi och äta någon mat? ja tyvärrr



Hottemptations Kommentarer
Postat av: caroline

roligaste tågresan ever :D hahah, fyfan ja höll seriöst på att dö :o <3<3

2009-10-07 @ 22:47:52
Postat av: caroline

hahaa fyfan helt insane :D jag dog helt seriöst. <3<3

2009-10-07 @ 23:18:41
Postat av: Linnéa

jävla bloggen? xD

jag tror jag vet varför ni fått mindre läsare, som ni klagat på ^^

2009-10-08 @ 16:25:52
URL: http://jesperslinnea.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0