my room right now/ E


m a t i l d a   &  c a r r o  är fullt uppe med deras cs hahaha. idioter ♥



j e s p e r har däckat under madrassen och jag ( e v e l i n a  &  s a r a ) chilli'n baby

haha mysigt har vi de ialf.
nu har sara somnat och jag ska nog också lägga mig,  klockan är endå 04:04 (wish br's) & imorgon ska jag till stan och träffa one people and do some other stuff.

skriver imorgon!
puss & hej på er.

tjarå /  E V E L I N A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0