me right now



hej på er! evelina här.

folket har nyss åkt hem, jag har haft som lite kalas med pappa eftersom att han fyller år om två dagar & jag fyllde år typ nyss. jag har fått en ny assnygg klocka och presentkort på olika affärer! tack så mycket för allt släkten. förlåt för jag inte har bloggat men pappa rycka coh tog internet o s v . but im back now.

jag vaknade lite innan 12 idag och började fixamig lite smått. folket kom vid 16:00 och vi har haft det jättemysigt, jag & mina kusiner mm!

vi hörs senare hörrni, jag måste kila
puss biatches

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Robin

Heej sötnos <3 Skulle man kunna få din msn <3

2009-10-19 @ 17:41:39
Postat av: evelina

sv till robin: våra hotmails står högst upp till höger!

2009-10-20 @ 09:22:43
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0