kommer inte på ngn rubrik


ska sätta upp det på min dörr nu, jag hatar verkligen när hon kommer in på mornarna och ryckar för skitsaker. haha, visst är jag gullig?


saker ni inte visste om mig:
- jag har piercing i läppen men inte i öronen
- jag har två stora brännsår, 1 efter majbrasan & 1 efter ett avgasrör
- jag har aldrig haft ett seriöst förhållande
- jag har en prick i registret hos polisen (samt vart på 4 förhör)
- jag har INTE bra självförtroende
- de går massa falska rykten om mig på min skola för att alla är så avundssjuka på mig?


- mina bästaste bästa kompisar är sara & matilda. jag ''hatar'' dom lika mycket som jag älskar dom & vi förstår alltid allt i alla situationer bara genom att vi tittar på varandra mm. jag älskar er mest.

/  E V E L I C I O U S 

    





Hottemptations Kommentarer
Postat av: M A T I L D A

jag älskar dig minst lika mycket, de vet du! law

2009-10-30 @ 03:15:28
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud va du ljuger om ditt självförtroende gumman, på lappen stor det "puss / din snygga dotter" ? och att alla är så avensjuka på dig i skolan. ingen är nog det.

2009-10-30 @ 14:15:47
Postat av: sara

jag älskar dig med min bästavän, det vetdu juee <3

2009-10-30 @ 16:58:35
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: E V E L I N A

svar till anonym: jaadu jag har inte bra självförtroende kan jag lova haha. men duvet desto mer man skriver så i bloggen, desto mer blir alla uppretade och folk komenterar dumma komentarer ;)



keep coment ! <33

2009-10-31 @ 01:21:09
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: typrandom

Du borde inte ha dåligt självförtroende o alla borde vara svartsjuka på dig i skolan! :}



Du är helt enkelt perfekt på alla sätt o vis liex.

2009-10-31 @ 04:06:01
Postat av: E

2009-10-31 @ 04:25:18
Postat av: E V E L I N A

svar till typrandom: tack så mycket ;) haha

2009-10-31 @ 04:25:49
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: Anonym

En av sakerna kunde man lista ut ganska lätt..

Du har aldrig haft ett seriöst förhållande? Nehe? Menar du det?...

2009-10-31 @ 11:13:14
Postat av: E V E L I N A

svar till anonym: ne jag bara ljuger för att få uppmärksamhet :)

2009-10-31 @ 13:48:37
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0