ice age 3 med simone

jag vakna för ett tag sen och  simone har vart här,  vi har settt ice age 3  och hon var så
snäll och dela ut en cancerpinne till sara &mig var oxå och lämna min ljudanläggning
thanks gullet! nu har jag och teddy följt henne till bussen och jag ska fortsätta min vandring med att gå och möta jesper!

ni som var med igår och har MER bilder från igår tjejer , hihhi vore snällt om ni ville skicka över dom ;)


/Matilda

matilda osminkad i morgonen slitna utseende haha tur man kan va oseriös oxå!


Hottemptations Kommentarer
Postat av: simone

jag saknar er sötnosar!

måste ses oftare och mer!

mhhm! <3

2009-10-17 @ 21:50:59
URL: http://metrobloggen.se/simonelinnea

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0