godmorgon torsdag

hej alla läsare. evelina här!

jag kom precis ur duschen och jag har gaaaanska brottom nu om man säger så, så det här blir ett kort inlägg. bara tanken på att klockan är något med 05 dödar mig typ. även när jag åkte till skolan igår vid 8 så såg jag soluppgången på bussen? sjukt, jaa sjukt.  ojuste, det ska bli snö imorgon, vad säger ni om det? ;o USCH!

idag ska jag :


  • städa rummet nu & även plugga lite
  • hinna med att äta frukost och INTE missa bussen!
  • skriva engelska provet och få sjukt sämst betyg
  • gå i skolan till 13:30
  • efter skolan, dra hem på direkten till mamma


snart ska jag träffa min babe josefine, eftersom att vi går i samma klass och ser fram emot såå mycket att vi har italienska idag 8.10 . elr inte , vi får nog tillbaka provet.. skriver sen vad jag fick!




PUSS/ EVELINA DEN FINA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0