godmorgon HALLOWEEN!

 chacha ,matilda här!
haha naevars det där vara bara wannabee snack :D

jag är seg idag, jag måste till stallet, jag måste fixa klunk, jag måse fixa mig, jag måste bestämma kläder tills ikväll .
hur ska jag hinna?
fick sms av evelina igårkväll som jag såg nyss " på med halloween kläder imorgon" ..
vet inte faktist , vad ska man ha på sig  ?öhm , skulle va kul om alla hade de
men vet att jag kommer va en av dom få så jag skippart ;) inte min stil känns de som ..

somsagt har ju lite att göra nu på två timmar , JAG KOMMER INTE HINNNA!
men ska bli jävligt najs ikväll , paaarty like a rockstar sen får vi se ♥

måste hitta kameran med..



/ matilda


Hottemptations Kommentarer
Postat av: disa

svar: tack så mycket :)

2009-10-31 @ 15:31:17
URL: http://disaroxner.blogg.se/
Postat av: elin.

varför använda smink när du är lika söt om inte sötare utan ? :)

2009-10-31 @ 21:26:51

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0