Ge mig tröjan / Sara

Sara svensson, jag ber dig åter igen sen maj att få tillbaka min tröja som du snodde!
Du gav den till nån Rece, sen gick den vidare till nån Madde, sen skulle Jipp få den, Sen Cassandras storebror som sedan ska ge den till Cassandra och Cassandra ska ge den till mig!!!! VEM HAR DEN UTAV ER? får damp.
Visst den kostade bara 400 kr, men den är skit snygg och jag förstår att du/ni vill ha den. För det behöver du inte sno den din avundsjuka? :)

Sara och Jag i Mars.. ett år sen nästan haha

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

fortfarande får nui ta det där med madde!

hon har våra kläder också som hon inte ger tillbaka,

har frågat & skrivit till henne hela tiden men får inge svar

2009-10-08 @ 15:20:50
Postat av: Anonym

då kan du ta & ge tillbaka MINA snodda jeans & malins jacka också gumman

2009-10-12 @ 10:44:45

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0