evelina justnu!

 


jag sitter hos mina bästa sara & matilda. det känns så sjukt skönt att jag är med dom igen! caroline är också här, och snart kommer min pappa och skjussar hem mig och caroline!  ikväll blir det bara chill och jag ska INTE lägga mig så sent hade jag tänkt men det blir som det blir,

efter skolan så drog jag sara och matilda till polisen på förhör, sedan åt vi på chicken kebab och snackade massa. & från och med idag så ska vi börja blogga som inibomben igen, så var beredda. vi ska verkligen försöka att blogga massor nu!

kom igen och fråga massvis med frågor också som vi ska svara på! (:

pusselipuss/ den fina evelina!


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

låter bra att ni ska börja bloggapå riktigt igen, ser fram mot det :))

frågor:

1. varför slutade sara & matilda rida? och du oxå evelina?

2. var det matilda som hoppade och sara som red dressyr?

3. varför är ni så perfekta ? :)

2009-10-13 @ 20:01:34
Postat av: sandra =)

låter bra att ni ska börja blogga på riktigt igen :))

frågor:

1. varför slutade matilda & sara rida? och du oxå eve?

2. var det sara som hoppa och matilda som red dressyr eller tvertom?

3. varför var ni på polis förhör?

2009-10-13 @ 20:03:16
Postat av: Fellli :)

Hej ta inte det här som en dum kommentar för jag gillar eran blogg men du evelina varför gör du om bilderna det blir inte så snyggt det är ju snyggare när det är normalt på dig , okej jag skrev nog lite komplecerat (vet ej hur det stavas xd ) Aja ni är skit snygga bara att bilderna blir finare utan att göra om dom ! :)

2009-10-13 @ 22:45:24

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0