evelina & höst!


(tog bilden för en timme sen när jag satt utanför skolan och väntade på min skjuss)

hej på er allihoppa, evelina här!

nu är jag äntligen hemma, har en hel del plugg framför mig men det är sånt man får leva med, jag går trotsallt natur/samhälls linjen på gymnasiet. imorgon lär jag få tillbaka mitt italienska prov också, står som stämplat i pannan på mig att jag fick ig, jag är så säker på det. jag har även prov på massvis av engelska glosor också.. ååh, mitt liv är så himla stressigt!


förresten, är inte bilden höstig? tycker det ser sjukt härligt ut :')
nu ska jag ner och göra en sallad som jag ska äta, sen så ska jag börja plugga.. ele ao vi får se, både datan och tvn frestar mig haha.

puss på er alla söta läsare! / E V E L I N A den fina!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0