evelina den snyggaste här!

hej hopp gummisnopp!

nu sitter jag evelina hos caroline , och jaa. jag är dyngglad över att äntligen ha en dator till hands hah. för datorn hos min mamma är krashad så jag har ingen dator. idag så har jag varit i skolan. jag hade muntlig redovisning av ett idé och kulturhistorie- arbete. sedan så hade jag också italienska prov. delee, jag kommer faila feting stort.


evelina och caroline




evelina findus och bästa carro <3


och erkänn vi är snyggaste?
liksom vem skulle inte vilja se ut som mig för en dag? DAAAAH.

ilove the skin i'm in. see you / your biatch.


Hottemptations Kommentarer
Postat av: ADAM

Eyhm,gud så bra självförtroende du har.Skulle verkligen inte jag ha mo jag vore dig.Du är ful Evelina!

Kyss/finaste Adam

2009-10-11 @ 21:23:40
Postat av: evelina

svar till adam: hörredu killen, jag älskar mig själv & jag vet att jag är dyngsnygg! om du tycker jag är så jävla ful, vrf lägga ner tid på att komentera? :).



du hatar bara att jag har bra självförtroende, & innerst inne vet du att jag är bäst! pusspuss

2009-10-11 @ 22:20:55
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0