Det blir käk istan. /Sara

Jeppsson ska skjusa bort mig till tågstationen nu.
Jag ska möta upp Jussäään där så ska vi ta en chicken-kebab!
Så jävla sugen, förlåt! men är hemma snart!
Hörre ni bruds, er som vi snackat om att träffa ikväll.
Hör av er på något vis om vart vi kan va?
Jag har ej någpn mobil heller :O


Hottemptations Kommentarer
Postat av: lina

det blir bra imorgon, för jag saknar er!

2009-10-29 @ 21:30:43
URL: http://decemberbarnn.blogg.se/
Postat av: sara

Sv till lina : det måste för vi saknar er med! :)

2009-10-30 @ 00:19:33
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0