Club doggystyle / Sara

Tjupp nu skriver jag ner fredagen haha!

Efter praon så åkte Simone, Crille, Jag och Tilda  hem med tåget.
Lilla Crille han inte gå av tåget så han åkte iväg till linghem HAHAHAH dog. av garv.
Tillslut så kom han hit iallafall, och Jessica, Lisa, Lukas och Jeppsson med.
Så vi allihop "förfestade" här hemma. Sen kom vi in till stan och köpte biljetterna 120 kr per.

Simone, Jessica, Lisa, Julia, Crille, Jeppsson, Lukas, Matilda och jag gick in och det var fan äckligt där inne, bara en massa svartskallar, inte för att jag har så mycket imot dom, men det var alldeless för många :S Vi hade ända ganska kul eller nått, jag vet faktist inte vad det var om jag ska vara ärlig?! Haha.



Jag, Jessica och Crille innan vi gick in på festen


Lisa, Jessica och Crille inne på festen


Jo doggystyle var det ju... fyfan för den här festen! hahahah

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0