Bilder från ikväll / Sara

Eve, Jeppsson Tilda och jag fick skjus till Crille runt 8.
Var chill-kväll hos honom med ca 15 pers till.
Det var helt ok! kom hem 12 ungefär inatt.


Oscar, Ante, Erik, Jag, Jeppsson och Eve


Ante, Jeppsson och Erik


Matilda, Jeppsson och Eve sjukt mkt respekt


gulliga församlingen


bästa kortet som tagits på oss haha-nej. hottemptations


kärlen för dom. snygga med ;>


Oscar and moi skulle testa byta och vipps så blev den min. klockrent


Julia och Matilda


Ante och August


Eve hunden och jag , mihihi


Jeppsson, Ante, Oscar, Eve och jag


we know u like it


Sara är så cool jag veeeeet. inte


Eve och Jeppsson, doggy club HAha


Julia, Matilda och jag

Mer bilder på MER folk blev det inte,hos Crille. nu ska jag sova gonatt.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Thilda

haha . Erik har gått i samma klass som mig xD

2009-10-18 @ 14:57:41
URL: http://mathiildaniilssson.blogg.se/
Postat av: Crille!

oki nu är mina hundar kändishundar och alla vet hur mitt hus ser ut:) puss!

2009-10-18 @ 17:25:19
Postat av: Sara

sv till Crille : Dina hundar gillart, alla andra med även du :) puss!

2009-10-18 @ 19:20:40
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0