äntligen hos morsan/ E

 
 

hej på er! jag kom precis hem från jobbet och klockan är 20:18 , jag slutade klockan 19:00 .. vadå övertid? aya. jag sov cirka 4 timmar inatt så jag tänkte faktiskt gå och sova snart, köpte en fet godispåse innan jag åkte hem också, sinnessjukt gott! 

får se om de är något bra på tv ikväll? skräckfilms- marathon på tv400 är varje kväll så passa på att kolla och bli lite uppskrämnda till halloween ;) hahaha

naeni nu måste ja äta middag , dricka kaffe (är sjukt trött) & sätta mig framför tv:n med min godispåse, känn på den ni.

ta'ta' / E V E L I N A

Hottemptations Kommentarer
Postat av: ANNAH

fin blogg.

;>

2009-10-28 @ 20:52:03
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0