vaknade nyss .. / EVE

 
en sjuuuuuuuuuuuuukt trött evelina som nyss vaknade!


jag har börjat plugga nu, för mamma kom upp och väckte mig och sa att jag va en loser, jag bara garva men endå. bättre att plugga än att bara ligga hemma och sega liksom.

idag ska jag till pappa så jag kommer bli ytterst begränsad och det är såå jobbigt men vad gör man inte. ser ni förresten mitt sår på benet på den vänstra bilden? jag har säkert 7 st sånna på knät haha. fråga inte, helgen var bara ytterst galen.

och ååh vad jag är sugen på subway, det är sjukt .  subway nivet mackorna? m-m-m-muuuums :)



får väl se om jag drar till en annan stad idag för att käka subway då!
de beror på om jag är sugen när ja kommer in till stan eller inte.. nu ska jag nog göra pomme och äta. så sjukt gott!

hoppas ni har de kul i skolan ;) 

/ E V E L I N A



Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0