svar på frågor/ EVE





frågorna kom in nyss

och svaret på den frågan är svårt att svara på.


nae vi umgås inte lika mycke längre, ni kanske har märkt de på bloggen att vi har tjaffsat/ bråkat väldigt mycke. vi snackar typ aldrig längre för ingen hör av sig typ. och jo vi har väl växt ifrån varandra bara, svårt att svara på egentligen, vi var så tajta förut men nu är vi inget speciellt längre, matilda har ju jesper och han är absolut inget hinder då jag har varit bra kompisar med båda, hon rider också igen. sara vet jag inte, vi har inte varit lika tajta som jag och matilda, men enligt bloggen verkar hon vara mycket med jossan (känner henne inte) och dom verkar ha kul så jag är glad för hennes skull.  tror inte våra tider kommer komma tillbaka men jag har haft det kul med dom och vi har haft en kul tid tillsammans

/  EVELINA




Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0