schh.. a secret!/ EVE



Ni som har kanalen E, jag kan avslöja vad som händer på kourtney & khloé takes miami på söndag, jo det är så att Chloé har gift sig med sin nya man. man får se allt på söndag!  jag rekomenderar det här programmet extremt mycket då alla tjejerna har grymt fina hår, outifits & sminkningar. så försök fixa hem E tjejer, det är lätt den bästa kanalen jag har på min boxer! allt kändisskvaller är där & om ni vill veta och om ni inte har kanalen, börja/ fortsätt läs våran blogg som har ändrat inriktning mer mot mode/ kändis kollen. självklart kommer det stå om våra dagar & om våra outfits , vad vi rekomenderar för affärer/ kläder mm också!

bloggen kommer bli så mycket bättre. jag lovar er, keep reading!



/  E V E L I N A


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0