nattinlägg. 04:05 /sara

Kom hem runt 1 tiden inatt. För 3 timmar sen ??? shit.
Helt okej kväll. Vart jag och Jossan åkte får ni svar och bilder på när jag vaknar idag.
Matilda har skrivit under vilka vi var med.. men nej hon överdrev :)
Jag har ont i huvudet och jag känner bara för ta-det-lugnt-söndag idag.
Kommer vakna framåt eftermiddagen, vilket jag ändå inte tycker är fel.
Är ju trots allt skola på måndag igen. suck.
jag orkar inte, men gör det ändå! sån är jag. Mina betyg står på topp.
Jag vill något med mitt liv jag mår bra. Ont i huvudet just nu. Gonatt :)

Skriv när ni vaknar eran söndag idag? Kommetera ett "godmorgon" ?


Hottemptations Kommentarer
Postat av: caroline

godmorgon! :D

2009-11-15 @ 12:38:35
Postat av: simone

Godmorgon! .. och godnatt igen -_-' hej huvudvärk! <3

2009-11-15 @ 14:22:16
URL: http://sajmone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon ! :)

2009-11-15 @ 14:47:14

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0