monday you can..


evelina

.. fall apart (8). låg och kollade andra avenyn inatt, klart jag fick den låten på huvudet då huhu. jag försov mig en halvtimme idag, men hurtig som jag är hinner jag endå ofcource! ska gå ner och platta håret och göra all that stuff nu tänkte jag. ni kanske har märkt att jag tog lite kort igår? men bättre de än no photos va? yessss.

idag är jag så sjuuuukt trött, är inte ni det? det är Måndag och det är verkligen jättesegt, på helgen har man hunnit vända på dygnet almost och man kan inte somna fören framåt 2 på söndagsnatten, åsido måste man upp runt halv 6- 6 hugget på måndagen så sömnen blir inte så stark & man är heeeelt slut.

aya nu ska jag ner och fixa burret!
ta'ta'/ E V E L I N A

Hottemptations Kommentarer
Postat av: caroline

hahah du hann ju verkligen (;

2009-11-09 @ 09:46:37
Postat av: E V E L I N A

svar; klart jag inte gjorde HAH

2009-11-09 @ 14:16:27

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0