min dag & EMA/ EVE


jag & lina i skolan , syns kanske inte mycket men här kommer en lista på outfit:

mössa: cubus
spets- tröja: gina
kofta: gina
halsduk: ?
armband: olika affärer, främst jc & bikbok
sammets leggins: bikbok
skor: converse (börjar dock bli kallt nu!)




snygg jag va i affären på ica va? haha
frågor om outfit mm, just ask!



min dag i helhet:

caroline sov hos mig inatt, efter skolan så träffade jag en av mina bästa killkompisar crille, vi åt chili thai & tog en kaffe på coffe house as usual. kom hem ca klockan 19:00 & nu har jag städat klart mitt rum, gjort iordning sminket mm. tänkte gå ner och ta en dusch och sedan packa en väska inför morgondagen!

ta'ta'/ E V E L I N A


OBS:   MISSA INTE MTV EMA (EUROPE MUSIC AWARDS) SOM GÅR PÅ MTV JUST NU FRAM TILL HJALV 12!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

nice blogg :) men een fråga om första bilden, "koftan" du har på dig. är de en vanlig men spets som ärmar? det ser ut som de, och om de e de skitsnyggt ;d

2009-11-06 @ 07:28:35
Postat av: E V E L I N A

svar till anonym: yep exakt som du ser, det är en långärmad spetströja!

thanks for reading <3

2009-11-06 @ 23:19:14
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0