me right now/ EVE




visst ser jag söt ut just nu utan smink och allt?

jag vet inte vad jag ska ta mig till, för jag mår INTE bra, och de känner jag när jag tar ut mig är illamående och ao jag vet inte vad. jag tror ialf att jag antingen kommer bli frisk eller jätte sjuk för så är de jämt ushh. så jag vill egentligen vara hemma imorgon ifrån skolan och sen jobba på kvällen för då hinner jag endå vila upp mig och plugga hemma istället och fixa med rummet och allt.

de enda är att mamma blir så sur så fort ja inte har städat rum eller typ bara gör något fel, så då ska hon jämt hålla på att luska med allt. men vaf*n ja går inte till skolan om jag mår dåligt , men jag kommer gå till skolan imorgon om jag inte kan ta mig till jobbet på något sett.

aya vi hörs imorgon
nu måste jag sova snart ialf!

http://open.spotify.com/track/6VNPndgocUyEtMuh3yZNP3
vi kör på den igen hah' right?

*/ EVELINA DEN FINA BIATCH

Hottemptations Kommentarer
Postat av: någon

du har ju visst smink på dig, du är ju helt svart runt ögonen.

2009-11-17 @ 15:29:15
Postat av: E V E L I N A

svar: naeruu. de kallas kontrast babe

2009-11-17 @ 20:06:19
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0