matilda här läs!

hej fucking länge sen bloggen
och förstår om ni tycker bloggen är tråkigt för jag har ju inte skrivit på ett tag ;)
saknat mina inlägg ?thihihhi.

orkar inte berätta vad jag har gjort, inget som interssrar er, men var på bio och ute och åt med jesper igår! Fame (filmen vi såg) är inte värd att se på bio , visst dansen och sången var grym men nae!


idag gick jag hem från skolan runt 11 för jag hade ont i magen , sov i tre timmar när jag kom hem
sen gjorde jag &jesper mat, drog till stallet sen vidare till thomas för att få massage! himla värt som vanligt  =)

nu göra mat igen , jag känner mig tjockis som äter massa ser det ut som här men
 min mening : har man redan börjat rulla kan man lika gärna fortsätta!
haha!

jag kastar ut en bild på mig me dlite faschion style

 


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0