Mailar med Paow! ;) /Matilda







 

Ni som undrar när vinsten i tävlingen jag vann kommer så har jag faktist ingen aning!

Paulina skrev att dom som "äger" vinsten skulle höra av sig till mig så fort som möjligt

men nu har de faktist nästan gått 2 veckor eller ao på söndag är det 2 veckor!

Undrar om det stämmer, känns lite wierd och jag och paow skriver inget om det nu faktist , tjatigt ju hallå?

 


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0