Kvällens Bilder /matilda


Böjade ju med att vi gick till pizzan, jag , Bella, Pelle , Petter , Kalle, Simon och Jessica ett tag ..
fysatan vad jag var hungrig , magkramp så de skrek om de.
 
Kalle+Pelles arm and Bella på Pizzeria Domino-aaaaah!

Sen hade vi samling på skolan igen , vi fixade för vårt väl arrangerade disco ...

Jag och Bella tog en Paus och började fixa oss lite smått .

          
ingen märkvärdig outfit ,
min  snygga sköna skjorta matschande med glans leggins och svart klackisar , Sweet ;)


För övrigt vart Discot j*vligt fail i slutet vilket hae sina anledningar ...

Fast vi känade ju in rätt mycket såklart =) No pics  tyvärr, min kamera dog!

Efteråt när allt detta var slt gick jag och Bella och mötte upp sara,jossan , fille , emma och stoffe!

Hahah vilka glidare . Ska blogga lte nu ? Don't Think so är sjukt trött och ska upp halv nio imoron för släppa ut dom vilda hästarna :') Stoffe kom hit nyss btw haha, Fast ska sova nu har redan nattat valpen Godnatt


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

ge mig tuttaaarnaa !!

2009-11-08 @ 14:52:46

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0