jag är jätteglad! / EVE


mamma kom nyss upp och sa att vi ska ta ett snack om hästar och hela köret imorgon på dan! ni som inte har förstått det än så är hästar det bästa som finns och jag har ridigt hela mitt liv, även sara & matilda. liksom vad f*n tror ni att vi annars fått våra kroppar ifrån ;) är jätte avis på matilda just nu!

annars då? jag sitter här och äter mina dumle- klubbor och chillar gärnet, dunkar gammal musik kollar runt på hastnet & kollar lite kardashian- bloggar! tänkte inte göra något speciellt ikväll så jag sätter mig nog framför tv:n snart och sedan går och sover för att tagga lördag vava?

 
m-m-m-m-muuuummmms. jag får nog gå ut och springa några kilometer extra imorgon innan frukosten!

/ EVELINA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har du häst eller är det nåt ni ska prata om att skaffa? :) Kul! Jag har en egen häst som jag har en bit utanför söderköping.. :)

2009-11-13 @ 22:31:22
URL: http://tintin.devote.se

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0