I HAVE FAILED

hahah , nu är jag och jesper hemma från stan hos honom ,
Vi gick aldrig på bion för jag klantade såklart till det med att glömma min
plånbok på spårvagnen , lilla älsklingplonkan tänkte jag :(
men tilll saken haha , mina pengar låg ju där i & vi var sena så kunda inte köpa nåra biljetter, fucckkk men väntade på att spårvagnen skulle komma tillbaka och lyckligtvis var den där :D
men vi ska se den på tisdag har vi besämt , vi köpte istället med oss godis och cola <3 och hyrde tre filmer




Mr Smitch and Mrs Smith , som man dock har sett ett antal gånger men fortfarande lika grym
En Prinsessas dagbok 2 , min gamla lilla girliefilm som är så härlig hihihi
Jag vet FORTFARANDE vad du gjorde förra sommarn, har sett den första two times
men inte den här !

NU ska vi se dom och mysa , haft en bra dag ? firat farsgubben?
jag har haft/gjort de lite grann

godnatt babes :) /matilda♥

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0