godmorgon 15:50

hej bloggen, evelina här! jag vaknade precis och klockan är typ 16:00? lätt för mig att lägga mig tidigt ikväll då? det är skola imorgon och jag orkar inte se ut som en trött slickad räv imorgon haha. tänkte gå ner och äta för jag och caroline åt endast igår på morgonen, så jag behöver äta nu så att jag inte får ont i huvudet, jag är inte direkt hungrig men whatever.

idag blir de lite förberedning för inlämningsuppgifter och prov nästa vecka. yehu!
naeini , jag måste käka nu och så, vi hörs senare! PUSS

/ E V E L I N A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0