festandet mindre? / EVE

är det någon mer än jag som känner att festandet har minskat alot more than last year? hmm? jag går i tvåan nu för er som inte vet, och för ett år sen när jag precis hade börjat 1:an festade jag precis varje helg, spelade ingen roll om jag tävlade med mina hästar utan jag festade hela tiden & träffade sjukt mycket med nytt folk mm. nu för tiden festar jag nästan aldrig. och om jag festar så dricker jag inte ett dugg, utan bara minglar runt och inte gör så mycket, jag föredrar nästan mer att vara med de närmaste vännerna och sitta och dricka lite och bara snacka. & om jag ska festa nu så ska det vara med mina närmaste/ bästa vänner som man har som roligast med, vi tre på hottemptations är så sjukt lika och spontana så jag tror vi glömmer bort det. varför tjaffsar & bråkar vi för? jo det är nog för att vi är så lika och ser likadant på saker, egentligen vet vi alla tre att vi har sjukt kul tsm!

och somsagt, alla år har speciella år. -90 -92 -94 mm är dom bästa åren då de händer mest, de är faktiskt bevisat så synd ni andra mellan åldrar!

men tillbaks till festandet.. festtips number one med all inclusive gratis sprit:


kryssningar, har jag rätt eller?  m-m-m-m-mumma. hiimlans goda drinkar

/  E V E L I N A


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0